Introduction

MY FAMILY ^_^

Friday, May 22, 2015

Holiday ke Sabah (Day 1)

Minggu lepas Bunga satu family ke sabah, terima kasih pada @kisahemasputih.com sebab tolong carikan kereta sewa pada bunga.

Ok, bunga sekeluarga ke Sabah atas promotion airasia, beli tiket dengan hotel total RM1500.00++ mmg murah! Bunga pergi 2dewasa, 2 kanak2 dan 1 infant, 4hari 2 malam.

Day 1, flight bunga pukul 9.30pagi, mmg tenang je. Bangun pun pukul 6pg sebab nak kena ada di airport pukul 8cmtu la kan. Malam tu dah packing la apa2 yg patut. Bunga hanya bawak 1 beg besar je.. sebab tau mmg nanti balik akan bawak ber'beg2. Hahaha. Ini la wajah2 kami di airport KLIA2,
 Opsss, gambar iris je tak nampak. Tak pe, nanti iris dah besar sikit boleh ambik gmbr ye sayang.

Ini antara gelagat muka batak kami yang jarang naik flight kan..

Setelah 2jam 30minit flight ke kota kinabalu, akhirnya kami pun sampai di airport kota kinabalu pada pukul 12.05PM touch down! Alhamduillah,

Sampai je di airport, kami call agen kereta sewa, dorg pun dah standby di airport time tu. Bunga dapat sewa kereta murah je, tapi tak tau la klu org lain dapat lg murah, tapi Bunga dapat kereta saga rm100/hari. Sesiapa yg nak kereta sewa di kk boleh la call Echa Hassan 0143594886. Lepas dpt kete kami terus check in hotel di @promenade apartment service https://www.promenadeapartment.com/, condition hotel 2* la boleh bagi. Bunga redha je la kan, sebab yang penting ada tempat tido.

Lepas Check in, terus naik kete dan jalan2 ke sekitar kota kinabalu. Tengok2 tempat nak makan malam nanti. Ramai yang kata kat dataran todak tu best sangat kan..