Introduction

Introduction
MY FAMILY ^_^

Tuesday, March 15, 2011

PINDAH BILIK

Salam kepada pembaca,

Hari ini bunga dah pindah bilik atas.. disebabkan School IT akan menggunakan bilik yang sedang digunakan bunga terpaksa la pindah ke bilik lain. Walaupun begitu, tidak mengapa lah asalkan bunga tak berkongsi bilik dengan student. Ade ke patut lecturer nak sharing bilik dengan student. Dah la student itu bukan student bunga. Kalau student bunga pun, tak mau lah.

Bilik sekarang ni ok la, walaupun sebilik dengan lecturer bukan school bunga, akak ni baik. Dan bunga pun dah kenal dengan dia untuk beberapa semester lepas. Almaklumlah, bunga kan peramah, abis satu kolej tempat bunga ni bunga tegur. Hihi.. bukan apa, nt2 bunga senang jugak kot2 nak mintak tolong ke apa ke. 

Kepada semua pembaca, bunga sebenarnya nak sharing dengan pembaca yang sebenarnya bunga tak suka nak pindah bilik lagi, kerana selepas ini pun bunga punya school akan berpindah ke blok baru. Kami akan berpindah pada hujung bulan April atau awal bulan 5 nanti. Aduii!! pindah lagi. tapi tak pelah.. Bunga memang mengharapkan kami pindah ke blok baru, sebab kat blok baru kelas semua nya di situ tak perlu la bunga nak pergi ke blok lain. Yelah, dengan sekarang ni pun, kelas bunga merata-rata tempat. Sekejap kat blok 9 la, yang lebih tak seronok, lepas balik br lecture nak balik bilik parking plak tak de. Bunga pun klu dah agak2 tak de parking, bunga pun yahoooo BALIK la.. hihi

Ini la bilik baru bunga!!





p/s: Boss, jgn marah eh, bukan bunga tak nak masuk, takde parking Boss.. Boss, tahun bonus letak tinggi2 eh. Tq boss. :))

2 comments:

k has said...

ooo... bagus idea tu.. kalau takde parking... balik terus.. haha... bonus naik camni.... hahaha

Unknown said...

Haha.. takde la aku slalu cmtu.