Introduction

Introduction
MY FAMILY ^_^

Monday, March 14, 2011

INTRODUCTION

Assalamualaikum,

Setelah beberapa tahun ingin membuat blog sendiri, ternyata akhirnya saya telah berjaya merealisasikannya. Syabas buat diri sendiri kerana telah berjaya!! Walaupun blog saya ini adalah tersangat simple tapi tidak mengapa, mungkin pada masa akan datang saya akan memperbaharuinya dengan lebih hebat lagi.

Untuk pemulaan ini, saya ingin berkongsi dengan pembaca saya yang saya baru sahaja melahirkan cahaya mata saya yang ke dua pada 2/1/2011, pada pukul 4.23pagi yang bernama Muhammad Naufal Bin Hasnul Afzan. Walaupun, ada sedikit frust kerana tidak mendapat tarikh yang diidamkan iaitu pada 1/1/2011, tetapi tidak mengapa kerana, anak saya telah berjaya mengharungi tahun 2010 dan lahir pada tahun ini.. yeeeeaaaahhh!!

Nampaknya, sampai di sini sahaja saya menulis untuk pembuka bual bicara saya. Sekian, kita bertemu lagi.
Terima kasih kerana sudi membaca blog saya ini.

P/s: Kepada sesiapa telah membaca blog saya ini, sila beri komen anda. Terima kasih kerana melawat blog saya.

No comments: