Introduction

Introduction
MY FAMILY ^_^

Thursday, March 17, 2011

BOTOL SUSU NUK

Salam semua,

Tadi pagi terserempak dengan kak Yan dan bunga tanya pasal botol susu NUK. Untuk pengetahuan semua, sekarang ni bunga masih memakai botol susu biasa untuk anak2 bunga. Sebenarnya, Bunga dah lama bercita-cita nak tukar botol tu. Tapi Bunga terPending la plak. Terpanggil dengan berita baru2 ini, yang botol biasa akan diharamkan penggunaannya, jadi Bunga pun mungkin akan bertukar kepada botol BPA free. Search kt google ramai plak ynag pakai avent. Bunga ingat tak beli avent sebab botol tu putingnye besar sgt.
 
Ok lah semua, sampai sini je Bunga nak share. Nanti Bunga update lagi keh! Bye3x

Danial Haziq Bin Hasnul Afzan


Muhammad Naufal Bin Hasnul Afzan
Post a Comment