Introduction

Introduction
MY FAMILY ^_^

Wednesday, March 16, 2011

GAMBAR TANAMAN BUNGA

Assalamualaikum semua,

Semalam bunga ade bagitau nak upload gambar tanam-tanaman bunga kan?? ok semalam lepas je balik, bunga terus snap gambar2 tanam-tanaman bunga tu.

Firstly bunga nak tunjuk mini garden bunga dulu.. geng3x.. ini lah dia!


Sorry la.. sebenarnya kat sebelah kanan hujung tu ade lagi.. tak perasan plak bunga yang bunga tak masuk kan sekali dalam gambar ni.. nextime jelh bunga upload balik eh..hihi :))

Pokok Kangkung


Pokok Timun


Pokok Cili

Pokok Bendi


Anak Pokok Buah Tomato


Anak pokok bendi


Pokok Petola


Alahai.. pkok terung pun bunga lupa nak ambik.. semalam bunga nak cepat sgt sebab nak bawa anak bunga si Danial tu jalan2.. bunga ingat dah snap smua gambar. Kepada smue, nanti2 la bunga upload lagi. Nextime, bunga nak snap gambar petola dah bebuah, smua la eh.. tak sabar plak rasa petola tanam sendiri.. entah jadi ke tak.. hihi
Post a Comment