Introduction

Introduction
MY FAMILY ^_^

Saturday, February 13, 2016

Bercuti di Bayou Lagoon Resort Melaka

Hai gais, lama Bunga tak update blog. Bunga busy dengan keje. Arini Bunga nak update sikit holiday di Bayou Lagoon Resort Melaka. Kali ni Bunga bercuti satu family dengan mak ayah serta seluruh keluarga. Lama dah rasa tak cuti sama. kali ni keluarga ucu dan acik pun follow sama.

Revie
ntuk resort ni ok la. Bunga booking aprtment 3 bilik melalui booking.com. dpt la promotion rm450/malam (6tix waterpark dan 6bekpes) untuk 3hari 2malam. Untuk extra tix tu kene beli setiap hari.. Bunga rasa tak patut kot terutama untuk yang tido di resort ni. Sebab kami datang dengan 8 dewasa dan 4 kanak kanak. Tix hanya dpt 6tix..uols kira la sendiri extra cost tu. Tix rm25 kanak kanak rm30 dewasa, agak nahal jgak la.














Yang best ye di sini, swimming pool dia memang banyak, tapi lantai di kolam banyak dah terkopek. Mohon pihak pengurusan boleh buat major maintenance untuk menampal jubin2 yang terkopek. Bucu tangga juga sangat tajam. yang tu memang terkene pada anak Bunga. Berdarah2 ibu jari kaki. Jadi pada parents, kene nasihatkan anak2 untuk lebih berhati.


Masa kami di sini, ade booth popcorn dan ais krim dan juga cafe. Ok, tu je untuk entry kali ni. Nanti Bunga update lagi ye untuk bilik apartment dia. Kbai!



No comments: